Kako je i predviđeno strategijom razvoja “Target 26” i “Target 30” IBU od 2022. godine ulaže dodatne napore u povećanje dosega i popularnosti biatlona, osobito putem društvenih mreža i digitalnih kanala. Kako je generacija Z skupina koja dominira u konzumaciji digitalnih sadržaja, IBU je putem agencije Two Circles proveo istraživanje na preko 1500 mladih “gen Z” ispitanika kako bi se strategija i digitalna komunikacija bolje prilagodila njihovim preferencijama.
Neki od ključnih nalazi istraživanja:
- glavni faktor koji ih je privukao da počnu pratiti biatlon je uzbudljivost i neizvjesnost sporta
- od razloga zbog kojih počinju pratiti sport gledanje preko televizije duplo je manje zastupljeno u odnosu na starije generacije dok su društvene mreže i video igre duplo više zastupljene
- veća je vjerojatnost da će postati “fanovi” nekog sporta ako su i njihovi prijatelji zainteresirani
- pojedinačni sportaši i njihove osobnosti više ih privlače od ekipa i nacionalnih timova
- kao jedna od pozitivnih karakteristika biatlona, pogotovo kod djevojaka, navedena je jednakost zastupljenosti sporta u oba spola (za razliku od nogometa, rukometa i sl.)
- njihov doticaj i poznavanje biatlona još uvijek uvelike ovisi o tome prate li roditelji biatlon zbog čega se komunikacija i sadržaj oko biatlona mora prilagoditi kako bi se iskoristio potencijal digitalnih kanala kod mlađe generacije i doprlo do većeg broja novih fanova
Cijeli dokument pogledajte putem linka u nastavku: